PR-strategien bak Saudi-Arabias fotballsatsing: – De vil at det skal bli internasjonalt attraktivt Flere fotballstjerner har blitt hentet til klubber i Saudi-Arabia for svimlende pengesummer. Det hele er en del av et større PR-grep, mener generalsekretær i Amnesty Norge.
«Fra pride-slacktivist til stolt regnbuekapitalist» «Det er flott at næringslivet uttrykker støtte og aksept ved å pynte seg med lånte fjær fra Pride-bevegelsen, men det er også mulig strekke seg enda lenger», skriver seniorrådgiver i Kantar.
Dette er de største norske kontoene på Clubhouse Foreløpig er det flest nordmenn mellom 30 og 44 år som har tatt i bruk den nye snakkis-appen.
Frihetens tegn – en semiotisk analyse av omslaget på Hadia Tajiks «Frihet» «Tajik forteller oss noe med det omslaget, selv om ikke hennes intensjon og publikums oppfatninger nødvendigvis stemmer overens», skriver Kantars Nils Petter Strømmen.